duminică, 22 noiembrie 2009

Sangerez pasiune.


Incerc... sa respir fara tine si totusi esti in fiecare gura de aer pe care o inhalez. Te simt in mine cum ma tulburi si imi dai viata. Ma doare neputinta de a te simti in mine mereu. Rotocoale de vant salbatic imi matura scrumul din mine pana la sufocare. Tu arzi mocnit dupa perdeaua de fum ce ma doare. Imi simt aerul inundat de mirosul tau rascolitor si simt ca ma afund si mai tare in tine cu fiecare rasuflare precipitata si plina de dorinta.
 Incerc... sa vad fara sa imi apari aievea pretutindeni si totusi esti in fiecare fulguratie de lumina din jur. Alb orbitor patat cu rosul ce curge suierand din mine. Dorinte dezlantuite, explozii de culoare, gust sarat in gura, lacrimi de foc. Sa-mi spuna cineva ca nu plang in secret. Misterul tau este adanc ascuns dincolo de pleoapele stralucitoare ale poftei din inima mea.
Incerc... sa te gonesc din vise si totusi esti stapana peste somnul meu. Imi alergi prin vene ca pe o plaja proaspata de sentimente ce te inconjoara.. Imi zbori prin vise si ma deschid sub adierea aripilor tale. Vocea ta  imi sopteste dorul regretului din noapte. Scancet usor al copilului ce se zbate in somn, scuturat de vise. Cineva imi spune ca sunt eu.
 Si realizez ca tu esti zaharul din cafea si fantezia ce se topeste incet si voluptuos.
Deschid ochii si tu nu esti acolo imbracata cu rochia flacarilor ce ard adanc in mine.
Nu mi-a spus nimeni.
Am stiut.
Ma sparg in cioburi de argint.

Dedicat unei eroine de poveste imi transforma realitatea intr-un basm.