luni, 9 noiembrie 2009

Hranindu-ma cu vise.


Imi doresc sa pot sa iti simt gustul inimii prin picatura de ploaie ce o sarut de pe buzele tale. Vreau sa ii aud bataile in sufletul meu cand iti impletesc visele cu dorintele mele. Sa pot sa iti aud inima cum ma cheama la ea ca o "carare galbena" ce imi arata drumul spre fericire.
Imi doresc sa imi pierd mintile cand iti gust visul in timp ce tu dormi. Si sa iti alint gandurile prin soapte ce rasar din ochii mei. Sa te pot saruta din cap pana n picioare cu o patima nebuna pentru ca apoi sa pot face dragoste cu tine zi si noapte cu aceiasi pofta nebuna de a te simti langa mine.
Vreau sa iti pun lava sexuala in vene si tu sa arzi si sa tipi dupa mine. Sa vad cum iti tasneste senzualitatea din ochii si cum toata pasiunea inimii se rasfrange asupra mea. Sa vibreze aerul din jurul nostru si totul sa devina scrum imprastiat de rasuflarea ta precipitata.