duminică, 15 noiembrie 2009

Silueta fara chip


Visez...si totul se destrama in jurul meu...aripi ce plutesc in jurul ei si pene ce se astern pe mine. O aratare, o naluca din basmele ce imi incetoseaza mintea si ma fac sa visez la tine....o silueta fara chip pe care o stiu doar din basme. Din milioanele de suflete ca imi calca in vis, pe al tau il stiu mereu. Il gasesc cu usurinta, ca o adiere a vantului ce ma striga si ma scoate din vagaunile craterului ce imi innegreste sufletul chinuit... Un crater ce pana acum imi servea drept pavaza si unde nimic nu ma putea atinge.


Stiu ca nu ma vei lasa sa te astept prea mult.tu trebuie sa fii ceea ce visam in vremuri de demult apuse. Si o sa fie etern momentul in care iti voi putea mirosi zambetul de dimineata si iti voi asculta picaturile de ploaie ce s-au prins in parul tau in parc. Si toate petalele de trandafiri de pe perna ta.

Acum insa vreau doar sa evadez. Sa te pot gasi si sa iti pot afla misterul...misterul siluetei fara chip ce imi apare doar in basme. Tu esti aievea? Vreau sa simt din nou fiorul ce imi inneca actiunile... Si de data asta sa merite.

Poate nu a disparut cu totul speranta si te voi gasi dintr-o clipa in alta. Si imi vei lipi aripile ce mi-au fost taiate. Stiu ca esti acolo pe undeva.

Cum sa te gasesc?