duminică, 28 martie 2010

Zbor frant.

Acorduri de chitara se impletesc cu durerea din mine.


Prin gaura din pieptul meu se ivesc timide razele unui sentiment de neputiinta, o neputiinta de a te avea langa mine cand soarele imi canta singuratatea. O disperare navalnica ma loveste cu sete si furie cand deschid ochii si totul este la fel. S-a mistuit basmul nepasator din jurul nostru in clipa in care nu ti-am mai simtit buzele alimentandu-mi pofta de tine. Si ma doare locul greu si singur de langa mine, dar nu conteaza acum decat zambetul trist din nepasarea ta.

Oare de cate ori poate cineva sa isi coasa inima cu bucuria de a avea un suflet langa al sau? Mi-ai promis ca imi vei lega aripile si voi putea sa zbor din nou. Acum privesc pene arse si simt mirosul greu al falsitatii tale ascunse intr-un zbor chinuit. Cad spre abisul din mine si incerc sa trag in piept dimineata ce imi simte suferinta. Parfumul cruzimii mi se imprastie cu repeziciune in suflet torturandu-mi si ultimele picaturi de dor ce te asteptau inlacrimate.

Putregai de vise traite in minciuna lasi in urma ta.