duminică, 14 martie 2010

TU!

Imi pierd gandurile in toiul noptii si ma rascoleste amintirea zambetului tau superb. Nu stiu cum te pot lasa sa stai departe de inima mea si sa nu te simt in fiecare clipa cum zambesti buzelor mele. Te trezesti imbratisata de rasaritul sarutului meu ce-ti dezmiarda privirea pierduta in mine.
Anotimpul surasului ce-ti trece prin pleoapele cufundate in ganduri pline de mine, imi rascoleste picatura de roua de la marginea mintii. Puzderie de vise imi aduci cu fiecare imbratisare plina de tine si milioane de culori ma invaluie calde cand te simt langa mine. Esti un fluture scaldat in superbitate ce zboara gingas prin primavara din ochii mei ce se inalta senina cand te privesc pe ascuns.
Ma pierd in abisul bucuriei tale in fiecare clipa cand ma saruti din priviri. Un zbucium de patimi imi cutreiera sufletul in paradisul mainilor noastre impreunate. Nu ma pot opri din gustatul curcubeului ce-mi apare in suflet cand te vad cum alergi usor surazatoare prin vene-mi.
Esti vantul ce-mi infioara dorul de tine.