duminică, 10 ianuarie 2010

Gusta puritatea.



Loveste cu sete in tristetea din privirea mea si vei simti lacrimi sarate cum se sparg si curg mute. Priveste-le cum se topesc in milioane de ganduri imbratisate de tine. Deseneaza-ti aripi pe spate si lasa-ma sa te invat sa zbori cu pene inlacrimate, la mine sa ajungi.

Acopera cu saruturi inmiresmate de dor inima ce bate in mine adanc ascunsa. Opreste-te un pic din gustat vise si asculta zbuciumul moale ce vine de printre penele mele si imi vei afla taina. O vei destrama incet si apoi iti vei plange iluziile cand vei afla…eu nu pot zbura…

Sopteste-mi amintiri ce le-am lasat sa rugineasca si vom lustrui impreuna totul intr-un zambet stralucitor. Iubeste-mi glasul ce iti alina scancetul tomnatic si vei vedea valurile ce imi lumineaza ochii.

Lupta cu demonii ce se incrunta bizar si imi cresteaza mintea insangerata. Prinde-mi gandurile in palma si invata-ma sa ma pierd in picaturile de ploaie. Deseneaza-mi-mi dragostea si vei putea gusta prospetimea unui fior de pe buzele mele ce iti desmiarda sufletul.

Gaseste-mi puritatea din suflet.