sâmbătă, 30 ianuarie 2010

La sanul sperantei.


A.S.: Photo made by Diana D. :)


Iar noapte in mine si stelele inca ma dor usor apasand pe inima subreda. E luna plina in mine si raze de luna tomantica se lasa prada mortii eliberatoare. Frig si pustiu se simte in glasul meu cenusiu si petale de zambet se ofilesc in jur lasand pete stacojii in gand.
 
O visare de-o dimineata imi incanta speranta din priviri si privighetoare mandra si zglobie esti in trilul ce il cant. O muza speriata de  necunoscutul meu, imi uzi cu lacrimi panselutele ce au crescut din melancolie. Ma bucur de ploaia de dor ce imi stropeste cu chipul tau fiecare fantasma a realitatii.

Ma las prada freamatului inimii tale ce zambeste gingas in fata amarului meu trupesc. Mi se sfarma in palma iluzia dorita si solzi de vis imi ating sufletul. Cioburi de viata se gasesc in atingerea ta si ma infior sub rasuflarea ta ce imi unge chinul cu tandrete.

Sarut infrigurat usor sanul ce imi inneaca soaptele uitate.