joi, 14 ianuarie 2010

Sepia


A.S.: Photo made by Diana D. :) 

 Miros de frunze proaspete si arome de sare de pe aripa unui pescarus imi inunda mintea cand privesc spre trecut.

 Un ocean de triluri savuroase si zgomote de pe creasta unui arbore, demult trecut de prima tinerete, ma cutremura in ecoul din jurul inimii mele zgariate. Adun frunze colorate de rasina ce ne impreunau palmele si imi oblojesc crestaturile din adancul cenusii amintirilor.

 Un ciot de fantezie este culoarea in care sadim vise, cu care ne invelim ca fluturele in cocon, departe de rumegusul de vise al oemenilor ce nu isi doresc sa imparta plansul cristalin al dragostei cu moartea, doar pentru o clipa de eternitate.

 O picatura de suras deprimata imi uda buzele mistuite de patima franta.

 O fotografie veche peste care se asterne praf de dorinte arzatoare.

 Asta sunt eu. Doar o fotografie.