duminică, 2 mai 2010

Delir violet


Ca luna din ochii tai straluceste sarutul de pe buzele gandurilor mele. Infruntand racoarea lipsei de mine, ma cauti cu ardoare in fiecare petala de suras gingas. Culege-ma din nectarul norilor ce ne adapostesc imbratisarea privirii.


Imi vorbeste inima cu glas de suflet imbatat de parfumul revederii rascolitoare. Pastreaza-mi rasul fericit intr-o cupa de cristal si savureaza-ma o eternitate de iubiri presarate cu magie.

Rasfoieste-mi infrigurata basmul ce-ti adoarme dorul si bucura-te de atingerea fierbinte a imbratisarii porumbelului ce zboara in mine. Iti sarut bucuria ce o miros in ochii tai plini de stele indragostite ce cerul boem al tangoului palmelor impreunate.

O picatura de soapta se scurge din tine topindu-se in surasul noptii ce ne surprinde cu a sa serenada ocrotita de fluviul de vise impurpurate. O amintire amara imi tresare din ochiul stang si calcam impreuna peste putregaiul de vise ce ma durea odata…

Iti strang la piept minunea din suflet.