duminică, 25 aprilie 2010

Iubind blajin

 Photo made by Diana D D.
Neprihanit de dor si patimi zbuciumate, imi las ochii prada delirului buzelor tale tremurand a rosu murdar.
Savureaza-mi nebunia ce o gasesti in lacrimi de clestar si strange-ti in brate visele ce le pictezi cu amor nebun. Culege-mi sarutul din luna neagra si sinistra ce te striga din adancul pieptului meu, si gusta-l inocenta din oglinda in care ma cauti disperata.
Ma simti cum te inund cu soapte lichide ce-ti cutreiera prin ganduri si te lasi prada valului ce te infioara zambind.
Iti colorez nebunia ce te inconjoara.Sufletul meu ingandurat de negrul ce se scurge din tine explodeaza in mii de buze ce-ti risipesc sperantele si te ard mocnit cu placeri nebune.Te simt cum ma strigi in noapte si-ti aud pielea tanjind dupa racoarea delirului din revederea mea ce-ti toarna foc in inima si arzi de dor crud.
Alerg navalnic prin tine.