miercuri, 30 decembrie 2009

Intuneric.


Imi las ochii sa priveasca in bezna din mintea mea unde totul este imbibat cu gustul parfumului tau. O pasare albastra se imbata cu mirosul parului tau si totul este doar inchipuire. Ascund lacrimi si strang in pumni vise desarte. Vreau sa ma ingrop in patimi si totusi ma scufund in privirea ta.


Imi tremura buzele cautandu-te in noapte si imagini formate doar din soapte mi te arata. Lasa-ma sa te privesc doar eu si sa gustam impreuna ganduri necurate, patate doar de singuratate. Ca o lacrima trista si inghetata, imi uda bucuria, neputinta mea de a ma bucura de tine visand.

Imi scufund ochii in sperantele din tine si ma rascolesc aripile care imi crescusera. Si nu mai pot mirosi singuratatea caci nici macar aici nu te mai simt…N-am vrut sa plang si tot simt lacrimi amare ce imi brazdeaza obrazul. Tu n-ai stiut cata nevoie aveam de tine si acum privind in bezna, ma gasesc iar singur. Doar eu cu mine.Am inteles prea tarziu.

Si am fumat in tacere.

Doar eu cu mine.

In intunericul din mintea mea.