vineri, 9 octombrie 2009

noaptea

imi place uneori sa stau nopatea si sa ma uit la stele.e frumos.ma face sa ma simt liber si mic in fata infinitului.stelele au un fel aparte de a vorbi cu tine.pentru mine inseamna niste sopate ascunse pe care incerc mereu sa le descifrez.niste soapte doar pentru mine.presupun ca toti ne uitam din cand in cand la stele.dar nu cred ca toata lumea se gandeste asa frumos la ele.adica de obicei sunt prea ocupati si prea superficiali pentru a sta macar 2 minte sa urmareasca cerul plin de stele.
nopatea este ca o alta era...nopatea parca totul se linisteste.nopatea fiecare face ce vrea si uita de grijile cotidiene.nopatea e mistica.nopatea este partea mea preferata din zi.imi doresc sa ma plimb in parc nopatea cu cineva de mana.imi doresc sa o iau in brate si sa ne uitam la luna.sa dansam pe o melodie neauzita sub stele si sa ne asezam pe iarba.sa simtitm racoarea noptii pe frunte si sa ne tinem de cald reciproc.si...sa ne sarutam tainic si tulburator...
vreau sa cunosc iubirea.vreau sa imi simt tot corpul prins de spasmele inimii...sau poate ca sunt doar un romantic incurabil si jalnic...lumea nu mai doreste iubiri ascunse si soapte calde la ureche...lumea nu mai percepe la fel fiorii unei imbratisari...nu pentru fiecare un sarut conteaza la fel.nu fiecare simte la fel o soapta aruncata la intamplare...
as vrea..ce as vrea?a da as vrea sa pot sa zambesc mereu.sa pot sa zambesc neincetat cand te vad.si sa nu para ciudat. sa pot sa fiu mereu fericit si sa te pot tine in brate oricand. as vrea sa ma pot juca in parul tau ore in sir sa tu sa dormi pe umarul meu linsitita.si sa iti pot saruta pleoapele bucurandu-ma de somul tau.si mi-ar placea sa zambesti in somn.sa zambesti cand inconstientul tau iti da de veste ca sunt langa tine.sa zambesti cand adormi in bratele mele.
poate sunt doar vise desarte...sau poate o sa gasesc intr-o zi iubirea...
iron maiden spuneau:"can you really do me what love is?".
P.S.:nu este vorba de o anume persoana.chiar este vorba de cineva in general.pe care sper sa o gasesc intr-o zi:D