duminică, 28 noiembrie 2010

Trezeste-ma langa tine

Photo made by Diana D.



Imi pierd linistea in fata mirosului amintirii tale. Te privesc in tacere si las freamatul glasului tau sa-mi rascoleasca venele pe unde umbli linistita. Nopti si zile cu mirosul de pe buzele mele ce pastreaza aroma vie a trecerii tale pe aici. Imi prelungesc clipa de tacere ce domneste peste camera plina de noi si incerc sa-mi regasesc bataile inimii care sa-mi aduca trupul in realitate. Astept sa-mi adulmeci zambetul cu pofta de a ma simti langa tine si de a te inveli cu trupul meu.
Umbra fiorului ce te inconjoara ma regaseste in rasul tau cristalin ce aduce raze de luna intre noi. O amintire imi fugareste trecutul dar tot ce pot simti este amintirea ta din prezentul mult prea viu. Canta-mi sarutul ce se va prelinge peste perna ta intr-o dimineta tarzie cu cer albastru.
Visez la mirosul noptii pline de tine imbratisata cu stele ce ne vegheaza . Iti culeg sclipiri de fericire din privirea indragostita. Momente de magie din povestea despre tine si despre mine se astern peste noi si ramanem pierduti sa ne bucuram de noi. Te simt vie prin mine.