marți, 19 ianuarie 2010

Gustand lacrimi


A.S.: Photo made by Diana D. :)

Lacrimi de zana pierduta, scufundate intr-o cascada de sentimente rivale ce se pierd in vartejul cutremurator al cuvintelor innecate de par stopit de cascada inchisa in sufletul tau vopsit de povesti ale unei iubiri scrise pentru eternitate.


Urme de speranta imprastiate de glas firav si gingas suras, ce aluneca usor de pe voluptatea buzelor pentru care mi-as amaneta sufletul si de pe care as vrea sa curg o eternitate.

Suferinta imbibata de ploaia de sentimente ce se abate peste mine si imi biciuieste chipul lasandu-mi-l schilodit, in timp ce tu sorbi picatura de dor ce mi se scurge din cicatrici compuse din visare si valuri de piele catifelata ce imi dezmierdata sufletul cu mangaieri ce poarta stigmatul vesniciei..

Ma revars in tine fantasma a iubirii.